Filmgraphy

Friday, February 11, 2011 | |

salam..
masa ni semingu lagi nak wat preparation nak test yang belonggok.... gila la.. hmm.. nak xnak , aku nak gak update blog ni.. hehehe.. yelah.. dah dpt bb baru.. kali ni aku try DIGI plak .. 3gb utk RM38 sebulan.. before ni maxis.. RM48 untuk 1.5gb. ceh.. coverage macam haram.. haa.. nak cite sket ni.. pasal komputer aku.. fuh.. balik cuti raya cina aritu , screen lappy aku rosak.. mmg xnyala.... black screeennnnnn..!!! erhggg!! xkan nak tukar screen.. dah tanya, rm 450 keatas.. aku pon malas la nak pikir banyak.. rasa nye, this is the time aku nak tukar PC.. ahha.. aku amek kesempatan ni tukar moniter dulu.. so aku plug in je kat lappy.. minggu lepas aku aku angkat LG Flatron W2043s baru RM 359 utk external monitor ...... so ok lah... dah lah 20 inch... hahaha. .. puas ati tgk gambaq..
tapi malang nye, after 3 4 ari aku beli screen baru, aku ketuk2 screen lame aku , hidup pulak!! wuaaaaa.. xgeram pulak ko.. ahaha..

ok2.. ni nak citer pasal film pulak. act ni film gf aku... pinjam jap. ahhaha.. die guna Smena 8m.. aku try la insert film sunny 200... org ckp die same efect mcm solaris sket(ade tone la lbh kurg).. tu aku try... film dlm rm10.. mhl gak tu.. tp xpelah .. utk try je... ak dev kat jb nagn burn cd rm11... ceh.. mahal... kena cari tmpt murah lagi pasni..... pastu aku ade satu roll bw film belum dv.. rasa nya nak dev kat Bak je nnti... settle... gambar kat bwh ni sume unediting...aku crop je la.. tu je...




0 comments:

License

Followers