Short Vacation -Cameron Highland

Monday, February 13, 2012 | |

Assalamualaikum dan selamat bercuti kepada student yg sedang menghabiskan sisa2 cuti mereka... Minggu depan dah nak naik sem baru... Sekejap je dah nak habis tahun 3 di Fakulti Kejuruteraan Mekanikal UTM JB... Walaupun agak sibuk kebelakangan ni dgn proses mengenali pelaburan dan perniagaan emas, sempat jugak pergi bercuti bersama keluarga tersayang...

Perniagaan dan pelaburan emas????
Ramai yg ckp, apa ko merepek ni hariz, belom sampai masa lagi laaa nak wat pelaburan ni... Bagi aku, umur bukan penghalang utk melakukan sesuatu tindakan.. Ditambah pula, dlm perniagaan, mmg Melayu masih tidak mendominasi di negara ini. Apa salahnya kalau aku, anak muda memulakan langkah pertama dlm perniagaan/pelaburan emas dan perak ni...Dah-dah... Kalah nak lebih lanjut pm je inbox fb aku, kalau nak cerita lebih panjang...

Ok... Bercuti kat Cameron ni bukan la mmg dlm prancangan... Actually, kbetulan nak hantar akak aku masuk UPSI, so pergi la bercuti sekejap sbb dah dekat upsi dgn cameron (3.30 jam
jugak...hahhA).. Yg pergi pon xramai sgt.... 2 family jer...keluarga ak pon 4 branak jer... Yg lain ada urusan masing2.... Ni la gambar yang boleh di kongsi bersama... Semua gambar ni di bil dgn handphone je... Edit pon guna instagram... Kesian dslr.... Hahha




2 comments:

Lina Lokman said...

Damn nice weh gambar! macam blog promote cuti-cuti malaysia ;p

ketikketok said...

Jom cuti-cuti unik Terapi Spa & Keluarga Mini Agro-Forestry Aromatherapy Village Cameron Highlands.

License

Followers